SOCIAL MEDIA

maanantai 16. syyskuuta 2019

Haastattelu ja kuvaukset Anna lehdelle


Parisen viikkoa sitten sain viestiä Anna lehden toimittajalta, joka oli halukas tekemään haastattelun. Haastattelun aihe koski blogikirjoitustani absolutismista, Kuusi vuotta absolutistina. Julkaisin tämän blogissani 20.8 ja se herättikin suuresti keskustelua facebookissa ja sai huiman määrän lukijoita.

Lupasin antaa haastattelun ja sovimme ajankohdan. Sovittu haastattelu ajoittui juuri siihen kohtaan, kun olin yllättäen joutunut sairaalaan. Tilanne oli kuitenkin hyvin hoidossa siinä kohden, joten pidimme sovitun haastattelun siitä huolimatta.

Kuvaukset oli sovittu kuvaajan kanssa heti seuraavalle päivälle ja saimme pidettyä nekin, koska pääsin edeltävänä iltana pois sairaalasta ja vointi oli sen verran parantunut. 


Kuvaukset pidettiin täällä Ylöjärvellä ja koko perhe lähti mukaan. Mies siirtyi kuitenkin tyttöjen kanssa viereiseen puistoon ja poika jäi kuvauksiin mukaan. Poika on myös innokas valokuvaaja ja ottikin muutamia kuvia kuvausten aikana. Kuvista jäikin kivoja muistoja säilöön.

Päivä oli alkanut viileästi, joten valitsin asuuni paksun, lämpimän neuleen, pitkät housut ja hatunkin. Päivän edetessä lämpö kuitenkin nousi ja ulkona olisi pärjännyt vaikka t-paidalla. En kuitenkaan lähtenyt enää muuttamaan asua vaan päätin, että näillä mennään. Onneksi rannassa kävi kuitenkin edes pieni tuulenvire.

Kuvauksissa oli hauskaa ja rento tunnelma. Ei tarvinnut jännittää ollenkaan.






Poika sai vielä kuvausten lopuksi kokeilla kuvaajankin kameraa. Hän lupasikin lähettää meille tuon kuvan vielä jälkeenpäin. Taitavasti poika otti kuvia myös tällä meidänkin kameralla, eikö?

Haastattelu julkaistiin eilen illalla.
Tästä linkistä pääset lukemaan haastattelun Anna.fi sivustolle:

Mukavaa alkanutta viikkoa!